יום שישי, 12 באוגוסט 2022

בתוך עמי אני חיה?

 המוווון זמן לא כתבתי. 

כשהתחלתי לכתוב את הבלוג הזה חשבתי / קיוויתי שאתמיד ואכתוב באופן קבוע. פעם בשבוע, או לפחות - כמו רבים מהבלוגים שאני קוראת - פעם בחודש. זה לא קרה לצערי. החיים וזה. 

השבוע היו פריימריז בליכוד וגם במפלגת העבודה, וכל המדינה (או לפחות כל אמצעי התקשורת) רוחשת ורועשת לקראת הבחירות בנובמבר....ואני מביטה סביבי ושואלת את עצמי מה אני עושה כאן.

אני שואלת את עצמי מיהם האנשים האלה שבקרבם אני חיה?

מיהם האנשים האלה שהתפקדו למפלגות האלה?

מיהם האנשים האלה שנוסעים סביבי בכביש?

מיהם האנשים האלה בתור של הסופר, בקופת חולים, במועדון הספורט. 

כבר זמן רב שאני פחות ופחות מרגישה חלק מהם. פחות ופחות מרגישה הזדהות עם "עם ישראל", שעד לא מזמן עצם צמד המילים האלה היה מרגש אותי.

האם זה תמיד היה ככה ורק אני הייתי עיוורת או מסונוורת? או שמשהו לא טוב קרה? או שמשהו פגום אצלי? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה